lørdag 3. november 2007

Juleåpning hos Landstil



I går var vi en hel gjeng på juleåpningen hos http://www.landstil.com/

Jeg var så heldig å møte Elin http://elin1976.blogspot.com/ og Marit http://gripdag1.blogspot.com/
før første gang. Og til alle dere som lurer: De er virkelig SÅ koselige som vi får inntrykk av på blogen.


Vi ble møtt av et hav av lykter med tente lys på veranderen,
hvor vi ble servert varm gløgg,og en dame sang nydelige julesanger for oss.


Da vi slapp inn i huset fikk vi se hva husfruen og hennes gode hjelpere hadde stelt i stand .
Alt var så flott og jeg tror aldri jeg har hørt så mange Åhhh,
og SÅÅ fint i hele mitt liv.



Butikken befinner seg i et hus fra 1700-tallet hvor familien bor. Litt spesielt å gå fra rom til rom og beskue alt det fine, og hvor det meste var til salgs. Beundrer mannen i huset for hans tålmodighet med damer som lever i ei "rosa boble".



Alt var virkelig stemningsfult overalt i huset.
Skikkelig gjennomført i fransk landstil.


Og fristelsene stod i kø.



Tone har virkelig fått til en livsstilsbutikk med mange vakre ting i.

Tror mange visakort gikk varme i går :0)





Ingen trengte å gå sulten derifra for det bugnet av gode julekaker.
Alle fra franske oppskrifter.

Tone har lovet å legge dem ut på nettsiden deres, så jeg anbefaler dere
å prøve dem.



Denne smakte like godt som den ser ut! Nam, Nam

Ønsker dere en god helg!


7 kommentarer:

elin1976 sa...

Hallo Helene.
Takk for i går. Det var skikkelig gøy.
Dette må vi gjøre flere ganger.
Dra rundt på sånne"penger flyr avsted" butikker. he he. Tre kløveret-
Meg,deg og Marit.
Ser at vi alle tre har veeeeeeeeeeldig lik smak og har nesten de samme bildene på bloggene.
Litt artig. Det var nok disse tingen som gjorde størst inntrykk på oss. Jeg glemte helt å ta bilde av verandaen!
Av alle de fine tingene så ble en av de flotteste glemt. ja,ja vi får ta bilde der neste gang.
Her har dagen gått med til baking, om møbelering av prinsessa sitt rom og loftstua. Fikk så mange gode ideer i går at jeg måtte få utløp for dem.

Så jeg håper sigve kjenner seg igjen når han kommer hjem i morgen. he he
Skal kose meg med blogging i hele kveld.
Det er lørdag og vi har fri i morgen. Er det ikke herlig:O)
Prinsessa har Halloween party nede så jeg har trukket meg tilbake med bloggen. Her har vi slukket alle lysene og tenk nærmere 100 starinlys noe som brannvarsleren deffentlig ikke går med på.
Så den har slått ut sånn sirka 20 ganger i kveld. Jentene støkker så når den begynner så den er en fest i seg selv.
Ha en super kveld så snakkes vi.
Klem fra Elin:O)

Emmeline sa...

Sååå gøy å se, ja jeg har vært spent på disse innleggene... og her kom du også;0) Kjempegøy!!
Det må jo ha vært en helt spesiell opplevelse, og jeg er utrolig imponert dersom det er tilfelle at de faktisk BOR i denne butikken?? Jeg er helt målløs--går det virkelig an???

Bildene ser jo fantastiske ut, og alle tingene, og ikke minst kakene! Det var så kjekt at du hadde et stort bilde her på starten; Får skikkelig inntrykk da!! Men kjøpte du noe?? Håper lørdagskvelden blir kjekk--her går det i "Skal vi danse!" Vi blogges;0)

Anne sa...

Der har jammen vært noen heldige damer..., glder meg til å se hva som ble med deg hjem :-)

silje-sin sa...

Hei:) Tusen takk for kommetaren på bloggen min! Så heldig du var som fikk være med på juleåpning! Det så virkelig koselig ut:)Også så koselig å få møte noen bloggvnner for første gang da! Ikke så lenge til jul nå:) klem fra silje

Zizzi Molde sa...

Her hadde iallefall kortet mitt gått GLOVARMT Flotte bilder, gleder meg til å se hva du har kjøpt. Fortsatt god helg!

Lovise sa...

Ja det skjønner jeg godt at dere har hatt en spesiell dag. Det ser jo helt eventyrlig ut.
Skulle gjerne hatt en tur dit.

Marte sa...

Takk for hyggelig kommentar:)

Du aner ikke hvor mye jeg misunner deg for turen din til landstil!

Masse flotte bilder du har lagt ut! Og en kjempefin blogg har du:)

Ha en fin tirsdag!

Hilsen Marte