mandag 5. november 2007

Litt shopping


Har nå fått pakke fra Wallword. Litt begynnerfeil ble det jo, så Welcome som egentlig skulle være på ytterdøra kom i istedenfor inn i vindfanget. Pytt, pytt, alt kan jo ikke gå på skinner.

Sjablongen til badedøra passet helt perfekt, så den er jeg fornøyd med.

På Landstil sin juleåpning kom jeg over denne "kronen".
Også disse tre kronene ble også med hjem

Litt Green gate har jeg også skaffet meg. De små muggene og boksene er så skjønne.

Duftlys fra Durance med ordentlig jule lukt og kortholder er allerede på plass, så dere skjønner sikkert at jeg gleder meg til jul.

Hele min familie kommer, så vi blir 19 stykker.

(Håper jeg får plass he,he)

11 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Oj oj , jeg ble nesten helt matt av å se alle de nydelige bildene fra Landstil!!! Fy flate så fink hun er , å jo være tusen kunstner ....!!!
Mye lekkert hadde du fått med deg også ser jeg ",

Tipper det var hyggelig å møte de to andre søte jentene også ja !!

kos deg videre med dine nyinnkjøpte godsaker !!

Anita sa...

Takk for hyggelig kommentar! Ja, er det ikke rart hva en annen farge på nattskjorta gjør! For mine gonattengler ser egentlig like ut, og de som har "jentefarger" ser jo faktisk ut som jenter og de med guttefarge ser ut som gutter!! Rart eller kanskje litt magisk *BoooooHoooooo*
Syns jo at småguttene også trenger en engel som kan vokte over dem!

Klem Anita

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Juhu!!

Har du vært innom meg ? Eller misforsto jeg bare nå Tjihi! ....

Joda , jeg jobber med julepynten hele tiden ....men siden åpningen har det gått i ett sett, så det har vært minimalt med tid!
Men det kommer litt frem hele tiden. Venter jo fortsatt på endel varer , men i dag kom det en ny palle fra House Doc med masse julesnacks .

klem

Lene sa...

Tusen takk for det, Helene :) Og så ble det helt gratis - hadde alt utstyret i hus :)

Duuuu og du, så misunnelig jeg er på turen du har hatt til juleåpninga hos Landstil. Eia var jeg der :) Kommet hjem med slunken lummebok - men tusen ting og tang rikere, ja :) Lekre saker du hadde handlet :)

Lene

Nette sa...

Kjempefint med den skriften på veggen ja! Tror ikke jeg har besøkt deg før, skal legge deg til på bloglines:) Flott blogg!

Lene sa...

...og så måå jeg bare føye til en annen ting - som rører et mammahjerte: Minstemann som kommer hjerm med den yndigste skjønne lille vase til mammaen sin :) Herlig :)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Skitt au!!!!

Ja, det var himla dumt!!! Ja, det er slik å bo i en kommune uten full barnehagedekning ....synd du ikke ringte meg på mobil som sto på døren , for jeg bor nemlig rett ved siden av butikken";
Så da hadde jeg hivd unga og meg selv ut (i en sannsynligvis stygg joggings*kremt*) ut av huset og lukka opp for flott besøk!!!

MEN neste gang , da håper jeg vi sees !!!

klem

Mita`s hjørne sa...

Flotte ting du har fått tak i... de "skriftene" dine er jo bare så skjønne da... har vurdert om jeg skal male noe på veggen jeg også, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva enda...

Ha en koselig kveld...

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Masse fine bilder du har! Og fin blogg;) Elsker julebilder! Ha en fin tirsdag!

Emmeline sa...

Så fine ting du har kjøpt deg hos Landstil! Nydelige kroner og Greengate muggen er en favoritt hos meg!! Kjekt å se at du fikk ordene på Wallwords du også. Det så veldig fint ut-- jeg er veldig fornøyd med mine ord. Utrolig nok ser det ut for at det blir uproblematisk å ha ordene på bordplaten. Men jeg pleier jo å ha duk på av og til selvfølgelig!!
19 stykker til jul, da får du litt av en jobb! Sporty syns jeg:0)

silje-sin sa...

Hei! Så fine ting du har kjøpt deg! Jeg er så begeistra for de kronene,har lyst på det selv:) Så fint det ble med skriften også! Klem fra silje