fredag 9. november 2007

God helg alle sammen

Som dere vet var jeg en tur på Landstil sin juleåpning.
Butikken bugnet av fine ting , så det var bare og velge og vrake.
Derfor valgte jeg denne fine glassklokken og sinkfatet under.




Dette fatet likte jeg også veldig godt,så det skal jeg dandere med julekuler og lys nårdet nærmer seg jul




Lykten i sink skal jeg nok også klare å finne en plass til. Kan liksom aldri få nok av lykter og lys. Det gir slik en god stemning.


Ønsker dere alle en fin helg.

Selv skal jeg i 30 års dag med 150 innbudne gjester. Den stakker jubilanten aner ingenting, så han får seg en "liten" overraskelse, men han er sporty så det blir sikkert helt topp når han bare kommer seg over sjokket :0)

10 kommentarer:

elin1976 sa...

Fine ting. Sinklykta er kjempefin når man brenner lys i den. Her er det litt sånn "vente er kjedelig modus" Sitter her på måfå å venter på at mannen skal komme hjem fra Oslo. Kiiipt. Etterpå bærer det innover til Stavanger på julebord. Her har det snødd i dag og snøen ligger på fjellene. Det er et godt tegn. Blir veldig salig av snø. Da er det jo jul:O) Håper du koser deg i kveld. Gratuler bursdagsbarnet med dagen. Klem:O)

Grip dagen sa...

Hei Helene!
Jeg fikk ikke med meg at du handla SÅ mye! Du viser jo så mye fint, atte... Tenker det blir stemning hos deg med fine fat, kuler og lysende lykter!
Har selv pakka en ny ladning T-lys som må bli med på hytta idag. Den største driftsutgiften med å ha hytte, er nok stearin, er jeg redd...
Men jeg ser det som et ENØK tiltak: Brenner jeg stearin, sparer vi strøm til lys. Og drikker jeg rødvin, så sparer vi strøm til panelovner... Du verden vi kommer til å bli rike - på HYGGE!
Ha ei hyggelig helg du også.
-Og fortell hvordan det gikk med den 30 års- festen. Datt han i sjokk, eller?
Marit

Mita`s hjørne sa...

Så masse flott du har kjøpt deg da...
Lyslykta var jo bare - må ha... en får jo aldri nok av de...he,he... jo flere jo bedre...
Spennende bursdag da...

Ha en koselig helg...

Linda sa...

Flotte ting du har handla.Falt spesielt for lykta. Ha en fin helg.

Anonym sa...

Puh...ja det hjelper med litt støtte i valget av vaskehjelp, det var en litt tung avgjørelse å ta, men jeg orker ikke mer av den samvittigheten...så TAKK:)

Flotte ting du har kjøpt deg;)
Jeg ønsker deg og dine en flott lørdag!

Anne sa...

Vet du , den glassklokken var jeg på nippen til å kjøpe over nettet i går...kjempelekker er den :-)

Gratulerer.

Lovise sa...

Den lykta var herlig. Har litt mani med lys jeg også så jeg skjønner veldig godt at du måtte ha den.

Emmeline sa...

Heisann og hoppsann. Må si meg enig med de andre; du hadde kjøpt kjempefine ting på den juleåpningen! Glassklokken var utrolig fin, det er så vakkert med sånne glassklokker--de kan pyntes med hva som helst og være en dekorajon i seg selv også!
Sinkfatet var også kjempefint, og sinklykten også... Stilige ting og så holder de seg aktuelle uansett om det er jul eller påske. Man kan pynte med disse tingene året rundt! Håper 30 årsjubilanten blir glad. Kos deg!!

elin1976 sa...

Ble det en hard fest siden du ikke har gitt livstegn fra dag på en hel uke, Helene. he he.

Grip dagen sa...

OJ! Den peisen kunne jeg godt hatt! Like så det fine kvisthjertet på bildet under! Nydelig julestemning du har laga på bloggen din!

-Men hva med deg? Har ikke hørt noe fra deg på en stund. Har julestria satt inn på det blide sørland...?

Masse hilsner Marit