torsdag 22. november 2007

JULETRE



I hele desember har jeg et overflodstre stående fremme. Dette laget jeg for ca. 10 år siden av hønsenetting med girlander rundt. Etterhvert har det blitt veldig fullt av all slags pynt. Ting fra juledekorasjoner, små kuler, nøtter, ja; you name it.

Det er et krav fra barna at det skal frem , så nå får jeg ta støvkluten over det og gjøre det klart til helgen.



Et tips jeg hadde trengt da jeg laget det er at lysene bør på til slutt. Det hender jo at de går i stykker, og jeg skal låve dere at det var kjedelig å klippe de bit for bit av.




Stakker Teo han tror det har rabla for meg som kommer drassende på juletreet allerede nå. Han liker bedre at jeg er på blogen for da kommer han med en gang og legger seg ved føttene mine.
I år virket helgigvis alle lysene på treet :0) Så nå gjenstår det bare å finne en plass til det, for på gulvet skal det ikke stå
Er klar over at bildekvaliteten er en smule dårlig, men de er tatt med mobilen for bateriet på kameraet var flatt. må vist lades....
Så en liten utfordring jeg fikk fra Aina
PAY IT FORWARD :
I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this Pay it forward exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.
So basically, if you comment, I’ll send you something crafty that I’ll make!
Once you sign up, copy and paste the above paragraph on your blog, and three other lucky people will be recipients of your handmade work.
Jeg blir selvfølgelig veldig glad hvis akkurat DU har lyst til å delta i denne Pay It Forward utvekslingen! på norskReglene for å være med i den gode sirkelen "Pay it forward" er veldig enkle, og
alle kan være med hvis de har lyst !!!

Reglene er som følger:
1. Du må ha din egen blogg, slik at du kan spre "budskapet videre...
2. Du må ha lyst til å glede andre...
3. Du må sende dine egne tre hjemmlagde gaver av gårde i løpet av
de neste 365 dagene...

De første tre som legger igjen en kommentar på dette innlegget blir de
som innen et år får tilsendt en hjemmelaget gave fra meg...
Jeg vet ikke hva gaven blir enda, og det ikke sikkert at du vil motta
den hverken i morgen eller neste uke...

Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene!!!
Til gjengjeld må du altså gi det samme løftet i din blogg...
Venter i spenning....

4 kommentarer:

Grip dagen sa...

Ikke rart du stresser katta ved å komme draende med juletreet allerede nå...
Den får vel panikk ved tanke på alle juleforberedelser DEN ikke har fått gjort enda.
Mange mus skal fanges, småfugler skal lures på og julekuler skal knuses... Det kan være ei travel tid både for folk og dyr...

Marit

Bestefars Verksted. sa...

Oiiiiiii,så mye stasj du hadde på det treet.....stakkars pus,blir han ikke fristet av alle "lekene" ???? Vi har aldri hatt juletre,siden vi aldri har feiret julen hjemme,blir spennende å se den dagen det kommer inn,her i gården.....med to pusekatter !!! Koselig er det jo uansett.....knusing av kuler eller ikke..... ! Ha en fin dag ;)

elin1976 sa...

Ja, skal si dette var et full lasta juletre.....Har aldri sett slike før
( eller jo i Amerika he he)
Det var en lur ide med å ta på lysene til slutt....Skjønner at du har prøvd å ta på lysene først. Ja, man lærer så lenge man lever. Ha en fin kveld. Klem fra Elin:O)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hehehe, du er herved kåret til årets jule"entusiast" nr 1!!
Å dra frem juletreet nå er jo sporty , tjihi;O)
Men bevares ...det var flott det !!

Kos dere videre med pus og re og all herlighet denne årstiden bringer med seg!