onsdag 23. juli 2008

Sommerbrun eller.....



Her har vi fått sol og sommer

og temraturen viser veeldig HOT!!

Siden det er en stund siden solen

har gjort sin entre her,

har gemalen slengt seg på terasse

for å få litt brunfarge før vi

reiser til Bulgaria.


Det må sies at det er ikke ofte jeg
opplever at han er så lenge
i ro av gangen, men i dag har
han solt seg til gangs.
Resultatet har dog ikke uteblitt;
"brunfargen" minner mer om en
nyfødt grisunge
(les: PINK)


Solkrem er med andre ord et
fremmendord for ham.
Jeg ser derfor for meg en kveld/natt
med kjølende omslag for å
lindre den"den sure kløen"
Det ser alt annet enn lovende ut...
Au!

5 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Nydelige bilder her hos deg...
he,he - når skal disse gubbene lære tro, har en her også som minner om en nyfødt grisunge... det utrolige er at dette skjer hvert år...

Ønsker dere en riktig god tur til syden...

liven sa...

hi hi.....er ikke det typisk mannfolk da..........

God tur til Bulgaria:O)

Nydelige ting du viser!!

Jorunn sa...

Så nyydelige bilder! Disse mannfolka tror at solkrem bare er for pyser tror jeg.. Smør på aloe vera, det hjelper :0)

Mitt hvite hus sa...

Hei:=)
Ndelige ting du viser. Den kannen ligner veldig på den jeg bsetilte på Lunehjem . Den er kjempefin.
De mennene , de lærer aldri. Enten eller:=) Hehe.

Ha en fin ferie i Bulgaria

Karna sa...

Huffameg, stakkar....Kjenner litt for godt til å være rosa eller knall rød....jobber i vei i hagen uten å smøre meg, og blir brendt...

Håper det gikk bra med ham i natt..