torsdag 17. juli 2008

Bloggtreff i Lyngdal





I dag har jeg vært på et lite bloggtreff i

Lyngdal sammen med Emmeline og Prinsesse Elin

og Irene (søstreren til Elin)

Kjempekoselig damer alle sammen.




Vi hadde avtalt å møtes på Jonas B.

for å spise litt og bli kjent.



Skravla gikke i ett fra første stund ;o)

Besøk på byens interiørbutikker var

jo selvsagt et must, og et av stoppene var

på Mosters Hus

Dette er en fin liten interiørbutikk

som drives av en flott og koselig dame

Her finner du stadig nye og fine ting

i vareutvalget, så for meg er det aldri en tur

til Lyngdal uten å titte innom her.

Så måtte vi tilbake på kafe` for mer

kaffe og koselig prat.

Dermed fløy timene avsted,

og vi måtte vende

nesen hjemmover etter en kjempekjekk dag.

Forhåpentigvis møtes vi igjen ved

en senere annledning.

10 kommentarer:

liven sa...

Åh så kjekt å møte bloggevenninner da.......tenker dere ikke slapp opp for samtaleemner nei!!
Fine bilder fra butikken!! Det er så gøy med interiørbutikker!!
For meg er det mye bedre enn klesbutikker:O)
Ha en fin kveld og forhåpentligvis fine sommerdager:O)

My home is my Castle sa...

Tenker dere skravla ja hehe.. Koselig !!
Den butikken ser jo bare lekker uy. Mon tro om jeg ikke må ta meg yngdal ;)

Sommerklem

Prinsesse Elin sa...

Så du har vært på kino. Ja ja det er ikke like glamorøst det jeg har gjort. Jeg har mala Tor Ivar sin kross bil. Så nå står det NMK. Kvinesdal og diverse andre ting på hele bilen. Må være klar til lørdag da det er løp på motorbanan. he he
engasjert tante. HURRA. Var helt skunk etter den øla. sov i to timer etter jeg kom hjem men det kan jo kansje ha noe med at jeg ikke sovna før 3 i natt og opp igjen kl. 6.
Hils H og takk for kaffen. Sånne turer som dette må det bli mange flere av. Fikk spørsmål om et bloggtreff i rogaland nå på bloggen. å det hadde jo vært kjempekjekt. Er så fornøyd med dagens fangst og det var så koselig. God mat og god drikke og masse fnising. he he.
snx:O)

Anonym sa...

Hei og takk for en flott tur.Du hadde det kjempekoselig hjemme hos deg. Er du oppåver dalen må du/dere komme inn på kaffi irene

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så koselig med en liten samling og selvfølgelig må en jo innpå tema interiør og shopping..
Så ut som det var masse fint der! :O)
God helg!

Silje sa...

Kjekt og møte andre bloggere. Kan tenke meg dere hadde det koselig. Og veldig flott butikk dere besøkte.

Jeg etterlyser deg inne på min blogg, har en pakke som venter på deg. Stikker du innom??

Ha en flott kveld!!

Lovise sa...

Dere har jammen kost dere godt:)Flott at dere har tatt dere tid til hyggelig samvær i ferietiden.
Ha en fin dag.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Høres kjempegøy ut! Åhh den butikken er bare nydelig da. Spotter bestikkskuffen min på bildene dine. Var så heldig å stompe over en butikk på ferien som solgte alt til 70%, så nå har jeg to, en hvit og en grå Hihi.
ha en fortreffelig uke, så blogges vi.
Klem

Martina Andersson sa...

Hello my friend! telescopic in here and enjoy a wonderful blog here, I like and visit again! Hope your Tuesday is good and right care Hugs tina

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon