mandag 18. august 2008

Pyse eller....

I flere dager har jeg spart og spart.

Å neida, det er ikke snakk om penger, men

hårene på beina.

Samtidig har jeg grudd meg halvt ihjel

til å få fjernet "pelsen"...




Grunnen er at jeg er ei pyse, og for

første gang skal ta mot til meg for å få

vokset leggene.

Etter en telefonsamtale med Prinsesse Elin

var motet heller dalende.......

Hun hadde prøvd det og kom hjem med kun et ben

ferdigvokset fordi det var så '*#"@## vondt



For dere som er like pysete som meg, kan jeg

berolige med atdet ikke er noe å grue for.

Faktisk ikke værre enn å vokse bryn.

Så nå nyter jeg de "pelsløse" bena

og er nesten klar for ferie :o)










7 kommentarer:

by Siv sa...

Hehe, skjønner at du grudde deg. Godt at opplevelsen ikke "levde opp til forventningene..."
*Siv*

liven sa...

Uff......synest dette høres vondt ut jeg!!
Men hva gjør man ikke for skjønnheten!!
Ikke noe særlig å drive å spare på hår på leggene heller da!!
Men nå holder de seg nok borte i ferien din!!
Ikke sånn at du må frem med høvelen annenhver dag!!

Ha en fin kveld med glatte ben:O)

Anonym sa...

Hei og takk for en skjønn og inspirerende blogg! Vil gjerne få ønske deg velkommen inn i min bloggeverden!Den er krydret med litt av hvert...

Prinsesse Elin sa...

Å nå føler jeg meg som en pyse....kan jo vær at jeg har mye lengre hår enn på dine ben??? ha ha ha (chita og tarzan) Godt at det gikk bra. Her vurderer jeg ikke tanken en gang. Jeg smører på litt krem og vips så er den saken fikset.
Ikke verre enn å fjærne bryn??? Det er jo drit vont det og. Ok jeg har nok veldig lav smerteterskel i forhold til andre i familien;O)

Mitt hvite hus sa...

Hehe, godt du torde å forsøke og at opplevelsen var bedre enn forventet=)

jeg sysn det er vondt så jeg tar bar høvelen=)

Ha en fin dag uten hår på beina=)Ler...

Klem Kerstin

Anonym sa...

Oj, ja jeg har aldri turt å vokse bena, men alle veninnene mine sier at det er så fort gjort og ikke vondt og så herlig i ettertid, mulig :)
Fin blogg du har forresten!
:) Ha en fin høst!

Prinsesse Elin sa...

Han er påmeldt...