lørdag 29. september 2007

God Helg

NY
LYSEKRONE
Kom over denne lysekronen til en billig penge i dag. Måtte bare ha den, men det var mye abeid å montere på alle prismene.

Nå venter jeg bare at min bedre halvdel skal komme hjem og koble til strøm i lampa.
Gjør stort sett det meste selv, men har en form for strømfobi så jeg står over dette dersom jeg kan.




Noen glimt fra kjøkkenet



Har sydd nye
gardiner og malt veggene hvite








Fant kryddersettet på Fretex
og så passet det helt fint hos meg

3 kommentarer:

elin1976 sa...

Å den var virkelig fin. Hvor har du fått kjøpt denne henne? Nydelig. Har tenkt å bytte ut lampa over kjøkkkenbordet med en slik en. Mye finere og bedre lys.
Ha en super kveld:O)

Laila sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Laila sa...

Så fine gardiner du har sydd. Jeg holder på med noe lignende, men uten stropper øverst. Gjorde det enkelt med løpegang.