lørdag 12. januar 2008

HageTilda


Denne boken fikk jeg i gave til jul.


Har sett i gjennom den og der er jo så mye fint jeg har lyst til å prøve og lage.




Har prøvd meg på en hage Tilda.



Tror blomsten er litt for stor i forhold til det som er rett.


Var litt usikker på fremgangsmåten til den på mønsteret.

Håper Elin har noen tips å gi meg..

Disse badedamene syns jeg er så søte ,så jeg håper på å finne

mønster til dem og sy noen av dem i nærmeste fremtid



God helg alle sammen !





13 kommentarer:

Nette sa...

Så fin hun var da:)

Linda sa...

Hei Nydelig Tilda.Har boken jeg også men har ikke sydd noe ennå.Flott som intriør tittebok også.God helg.Hilsen Linda :)

elin1976 sa...

Jeg har mønsteret til badedamene. Sender det i posten på mandag til deg.
Synes rosen ser rett ut. Har laget to med roser på veslehuset. Du kan gå inn å se at de er nokså like. Ha en fin dag:O)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så fin Tilda! så søte!Ha en flott søndag!:0)

Mita`s hjørne sa...

Hage-engelen din ble jo kjempeflott den...
Disse badedamene er jo bare så utrolig søte da...

Ha en koselig kveld...

Lene sa...

Hei, Helene :)

Hage Tildaen var bare kjempesøt, og jeg synes ikke blomsten var for stor i det hele tatt :)

Og, jaa.... Du må få laget disse badenymfene - knallfine, synes jeg - og morsomme :)

Ha en fortsatt fin kveld :) Du koser deg kanskje ved symaskinen, du?

:)

Emmeline sa...

SÅÅÅ flink du er:) Den ble knallflink, skjønner at dette er noe som is "running in the family," du har visst samme talentet som Elin har for å sy:)
Jeg ble så glad da jeg leste om awarden på bloggen din i innlegget under her...Kjempegøy at det var min blogg du oppdaget først??? KOSELIG!!! -og ikke minst så kjekt at du ble en blogger selv, du har en kjempekoselig blogg selv og så er du så flink til å legge igjen koselige kommantarer! Sitter alltid og smiler for meg selv når du har vært innom:) Gleder meg til badedamene er i gang, skal bli flott å se dem, jeg syns også at rosen så veldig fin ut..ikke for stor i det hele tatt. Ha en fortsatt god dag:)

Donnas Verden sa...

heisan

Synes denne tildaen er en av de fineste hun har i bøkene sine:)

Så fine farger, og jakken er så søt.

Ha ei fin uke:)

chevostar sa...

Så flott tilda du har laget da! Spennende å følge med på om det kommer flere!

elin1976 sa...

Hvis du skal være med i interiør gave alongen må du sende en mail nå. Ville bare si det til deg:O)

Anne-Berit sa...

Så utrolig mye fine tildafigurer det er ,misunner nesten dere som har tålmodighet til å sitte å sy dem.Må kanskje kjøpe meg ei sånn bok jeg også,og prøve!!Ha en fin dag:-)

Lena sa...

Så nydelig Tilda!
Flink er du, og badedamene var jo utrolig kule:)

Pulsatilla sa...

Jeg synes hagetildaen din ble riktig fin! Jeg fikk Tilda-bok og hageengel-byggesett til jul, jeg. - det må jo bli en hage-engel på meg! Spørs om min blir like vellykket dog :-)